torsdag 27 november 2014

Namnsdagskort

Idag är det Astrid som har namnsdag så jag har skickat detta kort till min mamma.
Använde mej av en skiss från Mojo monday som jag har sett Cornelia använda sig av då o då och jag tycker den är så snygg. ser att jag har missat en detalj från skissen, men inget att göra åt nu när kortet anlänt mottagaren. Mönsterpapper från Bo Bunny. Kalenderstämpel från Inkido och jag ser nu att jag missat att markera 27 nov. men det fixade jag innan jag skickade kortet. Vimpel utstansad med en dies från Cherry Lynn. På den har jag stämplat med en okänd stämpel (inte så snygg) och satt dagens namn med stickersbokstäver. Dekorerat med blommor och en utstansad kvist från Memory Box. 
Kortstorlek 10 x 15 cm.

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Väldigt vackert kort!
Har också sett det upplägget hos Cornelia och har gillat det då också :)
Kram!// Elisabet

Camilla sa...

Gissar att din mamma blev jätteglad för ett sånt vackert kort:) Jättesött papper.
Kram och ha en fin helg!