lördag 14 juni 2014

Student 2014 - ask, nr.9

Sista inlägget med studenttema för denna gång.

En beställning på en liten, liten ask som det ska läggas en lite guldtacka i till en nybakad guld/silver smed. 
Den skulle gå i färgen varmorange/ljusgul. Vet inte om jag lyckades med den färgen, men jag tycker själv att den blev bra. Tog en tändsticksask och satte distressfärgat papper på. Stämplade med en bladslinge stämpel från Reprint, som bakgrund. Mindre nöjd är jag med texten på ovansidan, men inte lätt att stämpla på en så liten yta. Studentmössan stämplad och klarembossad innan jag klippte ut den och limmade fast. 

 På sidorna har jag stämplat med gulddyna. I asken har jag lagt strimlat papper som gåvan kan ligga på.

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Snygg ask, kul med en så fin ask runt det fina inuti.